bfo jens pilegaard
Speciallæge i plastikkirurgi
jens pilegaard plastikkirurgi

Jens Pilegaard har mere end 30 års erfaring

Kosmetisk kirurgi udføres ikke på offentligt sygehus, og må betragtes som et selvstændigt kirurgisk speciale.

Det er derfor vigtigt, at kirurgen har lang erfaring med kosmetisk kirurgi.

Jens har arbejdet i ca. 30 år med kosmetisk kirurgi, og trods det opdager han fortsat nye detaljer inden for specialet.

jens pilegaard konsultation

Fokus på forundersøgelsen

Jens lægger meget vægt på forundersøgelsen, hvor erfaringen spiller en stor rolle.

Det er vigtigt at kunne forudse, og dermed informere om, hvad der kan opnås ved en operation.

Såfremt det forventede resultat stemmer overens med dine forventninger, er der basis for at få foretaget en operation.

Ved operationen er erfaringen hos kirurgen en meget vigtig faktor, der minimerer risikoen for komplikationer. Men som patient skal man også vide, at der altid er risiko ved operationer.

jens pilegaard øjenlågskirurgi

Stor tilfredshed blandt patienter

Jens gør sig altid de største anstrengelser for at indfri de forventninger, som er aftalt ved forundersøgelsen. Han oplever stor tilfredshed hos patienterne med sit arbejde.

Han har, gennem mere end 30 år, opbygget et renommé som en af Danmarks absolut dygtigste og mest efterspurgte plastikkirurger.

jens pilegaard speciallæge i plastikkirurgi

Du kan booke tid til forundersøgelse hos Jens i Cutis Clinic Odense.

Ring 70 20 70 66 for at høre mere